Keresés

CTRL (vagy CMD) + K lenyomásával is megnyithatod.

Danganronpa 2: Goodbye Despair

Danganronpa 2: Goodbye Despair | Játékadatlap
Megjelenés:
2012. júl. 26.
Fejlesztő:
Spike Chunsoft Co., Ltd.
Kiadó:
Spike Chunsoft Co., Ltd.
Irányítás:
Perspektíva:
Grafikai stílus:
Magyarítás:

A játékhoz még nem készült magyar nyelvű fordítás.

Platform:
N

AG.hu értékelése

Ehhez a játékhoz még nincs tesztünk.

N

Értékelés beküldése a Danganronpa 2: Goodbye Despair című játékhoz

A Danganronpa 2: Goodbye Despair című játék egy sorozat darabja, amely a következő részekből áll:

Leírás

A szürreális gyilkossági rejtélyek és logikai párbajok folytatódnak, de ezúttal nem egy zárt iskola falai között, hanem egy trópusi szigeten. A Danganronpa-sorozat második része új szereplőkkel, új helyszíneken, de a már jól ismert kegyetlen szabályrendszerrel tér vissza.

Történet

A főszereplő ezúttal Hajime Hinata, aki egy elit középiskola, a Hope’s Peak Academy új diákja. Ez az intézmény kizárólag olyan tanulókat fogad, akik valamiben kimagasló tehetséggel bírnak – legyen az akár zenei zsenialitás, vagy szumóbajnoki múlt. Hajime azonban nem emlékszik arra, hogy ő miben emelkedett ki, múltja homályba vész. A diákok egy „tanulmányi kirándulásra” érkeznek egy napsütötte, szinte paradicsomi szigetre, de a nyaralás hamar rémálommá válik: két digitálisan irányított kabalalény – Monokuma és Monomi – közli velük, hogy csapdába estek, és csak úgy juthatnak haza, ha valaki megöl egy társukat úgy, hogy a tettét ne lehessen bizonyítani a nyomozás és tárgyalás során. A trópusi környezet ellenére a hangulat hamar nyomasztóvá válik, és a játékos ismét egy pszichológiai túlélőjáték kellős közepén találja magát.

Játékmenet

A játékmenet a vizuális regények és a logikai nyomozójátékok elemeit ötvözi, hasonlóan a sorozat első részéhez, vagy éppen az Ace Attorney-szériához.

A történet első szakaszában a játékos szabadon beszélgethet a többi szereplővel, mélyítheti a kapcsolatokat és különleges képességeket szerezhet, melyek a későbbi vizsgálatok során hasznosak lehetnek. Amikor gyilkosság történik, a helyszínre kell sietni, bizonyítékokat gyűjteni, tanúvallomásokat meghallgatni. Ezután kezdődik a „Class Trial“, amely egy tárgyalási fázis, ahol minden diák elmondja a véleményét és saját elméleteit a gyilkos kilétéről. A játékosnak különféle logikai minijátékokban kell szembesítenie őket a tévedéseikkel, bizonyítékokkal cáfolva az állításaikat. A cél: leleplezni a valódi gyilkost, különben valaki ártatlan fog meghalni.

A játék továbbra is belső nézetet használ, 2D-s karakterportrékkal és 3D-s helyszínekkel, de a szabad mozgás helyett vizsgálati pontokon keresztül navigálunk.

Galéria