A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.
Megjelenési dátum: 2022. október 17. (2 éve 2 hónapja)
Játékmenet: Hibrid - akció-kaland, Narratív történetmesélés, Lopakodós
Grafikai stílus: 3D
Nézet: 3D külső-nézetes
Irányítás: Billentyűzet (WASD), Gamepad
A Plague Tale: Requiem ismét a középkori Európába kalauzol bennünket. A produkció cselekménye a 14. században játszódik, az első részben bemutatott események után. Amicia és Hugo a barátaikkal együtt megpróbálnak új életet kezdeni Franciaország déli vidékein, és próbálják elfelejteni a múlt traumatikus eseményeit. Hamarosan azonban kiderül, hogy az e vidékeket sújtó pestisjárványnak még nincs vége, ahogyan az országot szétszakító háborúknak sem. Amiciának újra keresnie kell valakit, aki segíthetne Hugón, szembenézve a megpróbáltatásokkal és az életéért küzdve.
Magyarítás: A játékhoz létezik magyarítás. Innen tudod letölteni.
Kapcsolódó játékok: A Plague Tale: Innocence
Összes értékelése: 41
Összes értékelése: 116
Számomra nem lett sokkal több a Plague Tale folytatása az átlagosnál. Ez pedig nem jelenti azt, hogy rossz játék. Hanem csak nem érzem úgy, hogy nagyon kiemelkedne a grafikán kívül bármi másban a többi hasonló játéktól. Ha valamihez hasonlítanom kellene, akkor talán a Marvel Guradians of the Galaxy lenne az, mert az is leginkább a karakterekre és a narratívára koncentrál. De amíg annak felejthetetlen szereplői és párbeszédei vannak (és szerintem a sztori is jobb), addig a PT2-ben ez nem igazán üti meg azt a szintet.
A narratíva néhol teljesen logikátlan húzásokat produkált, abszolút nem tudtam beleélni magamat. Ráadásul sokszor a karakterek is úgy viselkedtek, mint akik egyáltalán nem illenek a középkorba. De olyan hibák is voltak, hogy amikor a játék elején titokban történtek a dolgok a csapat körül, ők bent a városban jó hangosan kibeszélték ezeket az ügyeket, miközben egy rakás ember hallgathatta őket. Szőrszálhasogatásnak tűnik, de ilyen logikátlanságokat én már nem tudok lenyelni... talán megöregedtem. :D
Az unalmas játékmechanikai megoldások szintén idegesítettek benne, amik mindig egy adott séma alapján ismétlődtek: járkálás-patkányok-bújkálás, és aztán esetleg közelharc. Amikor harmadszor ment le ugyanez, már előre tudtam, hogy mi fog következni. A fejtörők már-már nevetségesen könnyűek voltak, sőt, némelyiknek a megoldását egyenesen a szánkba adja a társunk. Ez azért eléggé élményromboló tud lenni.
A grafika viszont gyönyörű lett, ebben tényleg sokat léptek előre az előző részhez képest.
Összességében kár a játékért, sokkal, de sokkal jobb történetet vártam tőle, és ami a legfontosabb és a legjobban hiányzott, az a bizonyos rejtélyes hangulat, ami az első részt úgy kiemelte a többi alkotás közül.
Szia! Nagyon örülünk, amiért úgy döntöttél, hogy értékelni fogod a játékot, mert ezzel is segíted az AG-t és a működését. Mielőtt azonban ezt megtehetnéd, be kell jelentkezned.
Tegnap éjszaka röpke három órán keresztül lezajlott az idei Game Awards, ahol mindenféle díjkiosztáson túl egy halom érdekesebbnél érdekesebb játéktrailert is b...
A sötét középkor és az egyházi összeesküvések kedvelőinek ez biztosan jó hír, viszont az már más kérdés, hogy egy élőszereplős sorozat mennyire lesz képes igény...
A Plague Tale Requiem a végletek játéka: történetmesélése és főleg a karakterdrámái az utóbbi évek legjobbja között van, vaskalaposan korlátolt játékmenete azon...