Vegyétek fel a szoba jobb alsó sarkában a 2 db lepefőt (pick up), és kössétek rá a radiátorra (Use us), ezután másszatok fel a kötelek felvételének köszönhetően megnyílt nyíláson az alagsorba. Itt toljátok a létrát a könyvespolcnál egyszer balra, így felvehetővé válik a szekrény tetején a csavarkulcs, és a rózsaszín műmellet (hogy hazánk legidétlenebb és legfahangúbb -egyéb tulajdonságáról már nem is beszélve- ?énekesétől?(?) idézzek: Add ide a didid, a didid add ide :-)). A pincéből két irányba is távozhatunk, de Lola öltözőkébe nyíló ajtó a jobb oldalon még zárva találtatik a mi számunkra, ezért tehát a baloldali lépcsőfeljárón távozzunk. Így a Hotel halljába juthatunk, ahol nehogy szóba elegyedjünk Anderson embereivel, hanem annál inkább beszéljünk a portással! Kérdezzük az asztalon lévő kulcsról és mondjuk azt, hogy Lola barátja vagyunk, így felvehetjük azt (A mondatok sorrendje: 2, 2, 2, 3).
A magunkhoz szólított kulccsal most már bejuthatunk Lola öltözőjébe, aki tekintettel a Joe-val való régi ismeretségre hajlandó segíteni, ha hozunk neki egy törülközőt, mert ingerenciát érez arra, hogy a legnagyobb bajban zuhanyozzon egyet:-P
Másszunk vissza a szállodai szobába! A feszítővassal nyissuk ki a szép lila ládát és itt rögtön meg is, találjuk a keresett textíliát. A piros függöny mögül vegyük fel a női parókát, nézzünk bele a tükörbe (mókás beszólás), aztán cammogjunk vissza Lolához, aki kitalálja, hogy Joe öltözzön be nőnek, kapunk is tőle egy kosztümöt, amivel minden együtt van az akcióhoz (paróka, műcici, ruha)! Miután Joe felvette ezeket (használjuk az invertoryban a szüksége tárgyakat), könnyedén átejthetjük Anderson gorilláit és mennyünk ki a kocsihoz, ahol Sparky már vár reánk.
Egy humoros részletet láthatunk a velejéig romlott és világuralmi terveket dédelgető Dr. Ironstein szörnyű kísérleteiből. A világot pedig szépséges amazonokból, lézer segítségével előállított dínóhadsereggel akarja leigázni. Bár jelenleg csak korai fázisban vannak a kísérletei. De sajnos mégsem tök hülyék ellenlábasunk emberei, és üldözőbe veszik hőseinket. Vegyünk fel egy kis szalmát a kocsi platójának bal alsó sarkából, így láthatóvá válik egy olajoskanna, amit tegyünk zsebre, aztán vágjuk hozzá a gengszterek kocsijához! A repülőtérre megérkezve konstalállhatjuk, hogy Anderson megelőzött minket és éppen Joe legújabb ügyfelét Faye Russelt próbálja elhappolni az orra elől.
Annak eldöntésére, hogy végül ki szállítja el a hölgyikét az igen veszélyes Amazonas vidékére, azt ?ki a legjobb pilóta a világon? szópárbajjal jutnak Végül Joe-nak nem marad más választása, minthogy egy szép jobbegyenest helyet el a nagyképű Anderson orcáján. (Egyébként itt mindegy, hogy mit és milyen sorrendben mondunk a vége úgy is a jobb horog lesz). A Vége az lesz a dolognak, hogy mind a hárman útnak indulnak, a nagy vidámság, meg csak addig tart, míg az Amazon Királynőjébe bele csap egy villám, ami miatt derék pilótánk kényszerleszállást hajt végre egy tó kellős közepére. Vizsgáljátok meg a szürke szákot, mire Joe magához vesz egy kést és egy öngyújtót. Próbáljátok felvenni az egyik ülésen található papírt, amit Joe nem hajlandó megtenni. Vizsgáljuk, meg, erre Sparky közli, hogy a papír nem más, mint a kedvenc képregényéből, a Commander Rocketből származó kupon (ebből az igen elvont alkotásba későbbiekben egyébként mi is betekintést nyerhetünk). Ismét beszéljünk derékbarátunkkal, aki megemlíti, hogy 3 kolbászvégen semmi harapnivalója nincs a ?repülőtörötteknek?, így sürgősen ki kéne találni valamit (A 3. és az 1-es mondat, aztán mindegy a sorrend, kolbászok egyébként bekerülnek a tárgylistánkba). Ezután kimenve a géproncsból egy lapulevélen találjuk magunkat egy igen vidám piranha társaság társaságában.
Az éhes halaknak dobjuk oda a virsliket, minek köszönhetően édesebb vizekre távoznak el. A késsel vágjuk el a lapulevél szárát (elég nehéz megtalálni, a levél aljén kell keresgélni), vegyük fel a propellerdarabot, amit evezőként használva ki is csónakázhatunk kicsiny társaságunkkal egyetemben a partra. Itt Sparky közli, hogy az élete itt az őserdő lágy ölén nem lehet teljes a Commander Rocket legfrissebb száma nélkül, így megkéri Joe-t, hogy kerítsen neki egyet. Bár hősünk megjegyzi, hogy a legközelebbi képregény több száz mérföldre lehet innen, mégis felfedezőútra indul. Távozzunk észak felé, ahol igen színvonalas beszélgetésbe bocsátkozhatunk a skizofrén papagájjal. Néha egy kicsit ?Artu-Détu?-nak képzeli magát, de elregéli, hogy gonosz emberek elraboltak vmi Princess Azurát és jó lenne megszabadítani, egyébként meg keressük Bob bácsit:-).
Miután elszállt a madárka vágjuk le a késsel az indát. Aztán induljunk vissza délre, el Fay-ék mellett, míg egy megrongálódott hídhoz nem jutunk Az indával javítsuk meg, így már átkelhetünk a túloldalra, ahol vegyük magunkhoz a banánt a földről. Menjünk vissza, ahol beszéltünk a papagájjal, aztán tovább északra. Egy gorillához jutunk (az állatfajtából, nem a verőember típusból),, aki nem átallja ellálni az egyetlen továbbvezető útat, ezért adjuk oda neki a meghámozott banánt.(az open paranccsal tudjuk ?kinyitni? a gyümölcsöt :-P), így már szót érthetünk vele. Kérdezzük meg tőle, hogy ő tényleg ?e majom, és ha igen, akkor mi a francot keres Dél-Amerikában, amikor a fajtársai
Afrikában tengetik a mindennapjaikat (2,2,3,1-es mondatok). Ezt belátva melegebb éghajlatra is távozik, így már továbbmehetünk a sziklák között. (De mielőtt így cselekednénk, menjünk vissza még egy banánért, így a későbbiekben megspórolunk egy kis mászkálást) Faye megunja a hiába való várakozást, vitatkozik egy sort Sparky-val, dühében beledobja a drága kölnijét a tóba, aztán odébbáll a dzsungel irányába segítség reményében.
Joe-val kijutottunk a térképre (impresszív a tájkép látványa), ahol is zarándokoljunk el bennszülöttek falujába (baloldalon van). Próbáljunk kommunikálni az őslakókkal, de sajnos nem lesz nagy sikerünk, (bár a törzsfőnök legalább próbálkozik). Menjünk be Bob Bácsi boltjába és beszéljünk vele(4,4). A mondókájából kiderül, hogy Azurát az Amazonok Királynőjét elrabolták. Ha részt veszünk a keresésében, akkor Bob segít beüzemelni a repcsinket. A dumcsi után adjuk oda neki a megmaradt kolbászokat, amiért cserébe némi pénzmag üti a markunkat. Vegyünk is gyorsan egy porszívót rajta (a leglényegesebb tárgy egy dzsungel közepén). Beszéljünk Bob igen cuki barátnőjével, Naomival! Tőle megtudhatjuk, hogy valahol a dzsungel szívében él egy misszionárius, aki megtudná tanítani Joe-t a bennszülöttek nyelvére. Ajánlatos lenne megkeresni? De először látogassunk el a Floda ruhagyárba.
Dr. Ironstein boldogan értesül kedvenc talpnyalójától, hogy az emberei sikeresen megtalálták a Kristálykoponya lelőhelyét, aminek a segítségével még vérszomjasabb Dinó Hölgyeket gyárthat, és végre uralma alá hajthatja a világot! A gyár udvarán vegyünk fel egy virágot, próbáljunk bemenni a kutya mellett a raktárba:-), végül menjünk be. Beszéljünk a kissé túlsúlyos recepcióssal, és adjuk be neki, hogy mi vagyunk az új takarító személyzet (3,3,3,3), így bemehetünk (képernyő felső részében) a szobába. Ahol is vizsgáljuk meg a díványt, így ismét pár arannyal leszünk gazdagabbak. Most a német ?szépségtől? jobbra távozzunk, így a konyhába jutunk, ahol a szadista szakács azon tanakodik, hogy mit főzzön az érzékeny fogó doki számára.(3,3,3,) Adjuk oda neki a banánt, így lelép és most már könnyedén magunkhoz vehetünk népi chipset és kutyakaját. Menjünk tovább jobbra, a katonák szálláshelyére. Nyissuk ki a zsákot, amelyből egy levéllel, az egyik szekrényből pedig egy játékbabával lehetünk gazdagabbak. Menjünk vissza az udvarra, a kutyusnak adjuk oda a játékbabát, így már beenged a raktárba, de ide csak később kell betérnünkJ. Menjünk a térképen északi felére a dzsungelbe!
Hamarosan elérünk egy hídig, amin egy lajhár miatt nem tudunk átkelni. Adjuk neki a virágot, mire arrébb vánszorog (szó szerintJ)(Érdekes, hogy én egy programhiba miatt simán át tudtam jutni a lajhár mellett?). Menjünk tovább, míg a két kreténnel, Buddal és Skippel nem találkozunk. Beszéljünk Buddal, aki elpanaszolja, hogy valami himlőt szerzett össze és jó lenne, ha szereznénk neki ellenszert.(3-as mondat). Skip-től megtudjuk, hogy ő is szenvedélyes Commander Rocket gyűjtő, és megvan neki a Sparky által keresett szám és egy kis rábeszélés után nekünk is adja.(2,3,2,3,3). Olvassunk bele, a végén találunk egy titkos kódot, amit a repülőben talált kuponnal megfejtve egy jetpack tervrajzát kapjuk. (Egyébként tök poénos a képregény, azok a hangeffektek?, szerintem nem voltak százasok a készítők:-) ) Menjünk tovább észak felé, és hamarosan megint találkozunk régi ismerősünkkel, a gorillával, aki most egy rózsaszín dinoszaurusznak öltözve ijesztgeti az erre vetődő turistákat. Elegyedjünk vele szóba. Szembesítsük a ténnyel, hogy felismertük, erre leveszi az álarcát.(3,2,2,2,1).
Beszéljünk vele újra, és hitetlenkedjünk, hogy az előbbi eltűnős trükköt nem képes még egyszer megcsinálni, erre újra köddé válik és szabad az út a farönkön át. Hamarosan egy orchidea elé érkezünk, ami körül méhek szálldosnak, így nem lehet felvenni, de van ugyebár egy porszívónk, amivel könnyedén megoldható a probléma, és már a miénk is lehet a növény. Menjünk is tovább. Egy furcsa ákom-bákomokkal telerajzolt kőtáblára lehetünk figyelmes, de megvizsgálni már nincs idő, mert egy amazon érkezik, és kiderül, hogy a kő mögötti barlangban van a hiányos öltözettel rendelkező és igen harcias hölgyek búvóhelye. Miután a lány bement, mi is próbáljuk megnyomni az ajtó bal oldali gombját, de sajnos csapdába esünk és igen hamar egy börtönbe találjuk magunkat bár lökött alak társaságában. Elegyedjünk beszédbe a baloldal jó öregnek látszó bábjátékossal és nekünk adja az egyik bábját.(2,1). Hamarosan megjelenik Faye, akitől, ha bocsánatot kérünk (a semmiért?), kiszabadít a tömlöcből, és a trónterembe vezet minket.
Az itt felvonuló dekoratív minden bájukat bevetve megpróbálják rávenni, hősünket, hogy szabadítsa ki Azurát a gonosz doktor fogságából. Joe az igen kellemes jutalom reményében el is vállalja a dolgot. Nézzünk körül a medence körül üldögélő hölgyek között, aztán mikor mindenki kiélvezkedte magát, induljunk is tovább, és caplassunk vissza Sparky barátunkhoz! Aki képregényért cserébe ad nekünk egy reszelőt. Menjünk el banánért (tiszta Banános Joe lesz már hősünkből :-)), aztán ugorjunk el Bob bácsi boltjába, és adjuk oda neki az orchideát, hátha ideális ajándék válik belőle Naomi számára. Cserébe az öreg boltos törzsvásárlónak léptet elő minket és megengedi, hogy magunkhoz vegyünk egy lepkehálót, amivel egyrészt kihalászhatjuk a piranhás tóból a kölnit, másrészt megfoghatjuk a dzsungelben a vízesés környékén szálldosó bogarat. De, mielőtt elhagynánk a boltot cseréljük el Naomival a kölnit egy ollóra!(2,3,1) A sikeres lepkevadászat után keressük meg a misszionárius táborát (az amazonok táborába vezető farönk előtt kell dél felé menni) és adjuk oda az egyik majomnak a banánt, cserébe megkapjuk tőle a kókuszdióját. Csevegjünk egyet Mary-Louval a misszionárius feleségével, és beszéljük rá, hogy a reszelőnkért adja cserébe a szótárját (1,3,2,1,1,1,2,3), így már szót tudunk érteni a bennszülöttekkel!
Menjünk a lajhárhoz és vágjunk le egy kis szőrt róla az ollóval. Menjünk vissza a faluba és beszéljünk Bob boltja előtti öreg sámánnal, aki el tudja készíteni a gyógykenőcsöt Budd számára.(1,1,3,3). Vágjuk ketté a kókuszdiót a késsel. Adjuk oda a varázslónak a porszívóból a legyeket, a fél kókuszdiót és a lajhárszőrt és voalá kész is a kotyvalék. Látogassuk meg a két jóbarátot, és adjuk oda Buddnak a kenőcsöt, aki hálája jeléül egy nagy rakás aranytallért hagyományoz ránk. Frissen szerzett vagyonunkat, pedig költsük el Bob boltjában egy bakelitlemezre, amit a Floda gyárban, a szobában lévő lemezjátszóval tudunk meghallgatni, a dallam hatására megjelenik egy titkos lift, amellyel (igen)hosszú és (igen)unalmas utazást teszünk Dr. Ironstein titkos földalatti laboratóriumába!
A legelső baloldali szobában vizsgáljuk meg a lenti dobozokat, az egyikben egy konzervnyitót találunk, amivel nyissuk ki a kutyakonzervet, induljunk tovább lefelé a folyosón, míg a piros sapkát viselő Johnba nem ütközünk. Adjuk oda neki a katonai szállón talált levelet, amit elolvasva elpityeredik (elhagyta a barátnője egy fiatal orvos kedvéért), és nyugodtan átvizsgálhatjuk a szobákat. Menjünk is be balra az első ajtón, és toljuk el a zöld szekrényt és feltárul egy széf, aminek a tartalmát majd később vehetjük magunkhoz. A második szobában a falon elolvashatjuk a katonák napi beosztását. Induljunk lefelé, menjünk el a csirkét csócsáló csávó mellett és térjünk be a következő folyosóról nyíló szobába. Beszéljünk a katonával és hitessük el, hogy a konyhába kell mennie felügyelni (2, 4) Menjünk be az ajtón és a közjáték után vegyük fel a könyvet.
Az őrült doki szórakozását (egy kis dínót figyel, amint Pac-Man módjára eszegeti a sajtdarabokat egy labirintusban) Anderson szakítja meg, aki elmondja, hogy pár kisebb zökkenőn kívül semmi se akadályozta, hogy megérkezzen az őserdőbe és a doki szolgálatába álljon (kisebb zökkenő=Joe ökle:-) ) A kis dínó közben megszökik, Anderson pedig elindul becserkészni. A felvett olvasmányt a konzervnyitóval vagdossuk meg egy kicsit, mire egy kulcs kerül elő belőle. Másszunk le a folyosó tetején található tűzlétrán a doki laborjába. A polcról vegyük fel az erősítőszert és menjünk tovább a lépcsőn. Abba börtönbe jutunk, ahol Princess Azurát tartják fogva. Dumcsizzunk vele, aztán a kulccsal szabadítsuk ki. Azura megmentője karjaiba omlik, amit Joe érthetően nem bán. Kisebb szerelmes jelenet után (puszpusz, meg mindenJ) , a gyár előterébe jutunk, ahol aláfestő muzsikaként sziréna üvölt. Bújjunk el az idétlen jódlis figurák mögé, így az Azurát kereső katona nem vesz minket (bár kedvenc királynőnk eltüsszenti magát:-)). Kedvenc barátnőnk látta, hogy a katona milyen színkódot adott be az egyetlen menekülési útvonalat lezáró ajtónak, így ezt tudakoljuk is meg tőle.(3,2) Azura elviharzik az amazonok rejtekhelye elé, mi ne tartsunk vele, hanem menjünk vissza a gyárba!
A portán vegyük fel a ceruzát, majd ereszkedjünk vissza a lifttel a bázisba. Öntsük a gyengítő szérumot a kutyakajába az így nyert kotyvalékot adjuk oda a mindig éhes őrnek, Kluknak, aki ennek örömére elveszíti a szuper izomzatát. Beszéljünk vele, és hitetlenkedjünk, hogy ő mégse olyan erős, mint amennyire állítja, így könnyedén kiüthetjük egy jobbegyenessel. És bemehetünk a folyosón lévő ajtón. A doki szobájába jutunk. Az asztalon található papírt satírozzuk át a ceruzával, így megkapjuk a széf kódját, amivel kis is nyithatjuk azt. A páncélszekrényből vegyük magunkhoz a kulcsot és a megtépázott rakétaterveket. A kutya által őrzött raktárba most látogassunk el. A kulccsal nyissuk ki a ládát, amiből egy jetpack kerül elő. Sétáljunk vissza az amazonok táborába. Azura boldogan üdvözli hős megmentőjét és jutalmul a dinoszauruszok hangján szóló kürtöt ajándékoz Joe-nak. Az öröm sajnos korai: hirtelen megjelenik Dr. Ájronstájn a katonáival és megfenyegeti Joe-t hogy, ha nem segít megszerezni a Kristálykoponyát a Lajhárok Szigetéről, akkor a katonák nadjon csúnyha dolgot fognak tenni az amazonokkal. Hősünk Azura ellenkezése ellenére beleegyezik a dologba. Látogassunk el a régészhez., akivel szóba elegyedve vegyük rá, hogy egy kis csaliért (a chips megteszi) vigyen át minket a szigetre.(2,2,1,1,1,1, majd ismét az 1-es) Miután Joe érzékeny búcsút vesz újdonsült barátjától, menjünk be a templomba. Itt körbejárva szedjük össze a csontvázdarabokat, a kezdő helyszínre visszaérve tegyük be ezeket a rekeszekbe: a koponyát felülre, a bordákat középre, a lábszárcsontot meg alulra helyezzük el. A kézcsontot pedig a baloldali szerkentyűbe kell berakni. Dobjunk be egy pénzérmét és húzzuk meg a kart. Az őskori félkarú rablón rögtön Jatpock-unk van, a nyereményünk, pedig a tovább vezető út. A lyukon keresztül egy hatalmas terembe jutunk, ahol egy képizavaros hologram-szellembe botlunk, aki némi dumcsi után kinyit 3 ajtót.
A jobboldalin távozzunk is. Menjünk tovább, majd a közjáték után a hídon átérve egy sírboltba jutunk, ahol három ?szemrevaló? csonti hölgy vigyáz egy koporsót. Beszédbe elegyedve velük megtudhatjuk, hogy 300 éve arra várnak, hogy a hercegük kikecmeregjen a szarkofágból, e mellett azt is megtudhatjuk, hogy a fal mellett lévő hulla miben halálozott el (túl sokat kérdezett). Végül vegyük rá őket, hogy nyissák ki a koporsót(itt mindegy a mondatok sorrendje, csak mindenre kérdezzünk rá és többször is kell megszólítani őket.) Vegyük ki a kipenderülő gyolcsköteget, és nyittassuk ki ismét a szarkofágot! A csontvázhölgyek látva, hogy jó uruk már évszázadokkal ezelőtt lelépett, jobb létre szenderülnek. Vegyük fel a néhai herceg maradványairól a koronát. Vágjuk le az indát és tegyük el. Csukjuk be a koporsót és toljuk el. A feltárult lyukon essünk le. Kaparjunk le egy kis gyantát a késünkkel a barlang faláról és tegyük el, és kenjük rá a basebball ütőnkre.
Vegyünk magunkhoz még egy adag trutyit, és induljunk el balra. Fordítsuk el a vízköpőt, mire felvehetünk egy kék dárgakövet. Menjünk tovább a barlangból szintén balra. Itt találkozunk az igen szorult helyzetben lévő Iannal, a doki egyik bérencével, aki azt állítja, hogy nála van a kristálykoponya, és nem venné zokon, ha kiszabadítanánk ketrecéből. A következő helyszínen vegyük fel a báb segítségével a forró kőtárcsát a szobor kezéből. Menjünk vissza a barlangba, ahol a ?lift?-el vissza juthatunk a központi barlangba. Most a középső ajtón menjünk be. Itt a kőtáblát tegyük a pöcökre, kössük rá az indát,
majd induljunk le a terem alsó részére (középső terem jobboldali ajtaján be) és kössük rá az indát az itteni fakorongra. A gyantás baseball ütővel mozgassuk meg a szerkezetet, mire jobbra kinyílik egy ajtó, amin surranjunk is be és vegyük fel az itt megtalálható csákányt. Zárjuk vissza az ajtót. Be ismét a középső ajtón, majd tovább a barlangba. A csákánnyal kocogtassuk meg a jobb oldali falat, erre miénk lehet egy tűzkő amit tegyünk is bele az önnyújtóba. Üssük ki a baloldali falat, de még ne menjünk be a lyukon, hanem a központ teremből balra távozva kóvályogjunk el a fehér kígyóig. Kössük rá a vászondarabot a csontkézre, gyújtsuk meg az öngyújtóval, és az így rögtönzött fáklyával ijesszük el a hatalmas állatot. (Egy idő után egyébként Ian ketrecéhez jutunk, őt hagyjuk még békén és menjünk tovább) A 3 kijáratos teremből a lent, sötét, jobboldali járaton távozzunk Egy hullát találunk, amit megvizsgálva egy fura szoborhoz és egy ID kártyához jutunk. Most a lenti középső ajtón távozzunk az előbbi teremből és menjünk tovább, míg egy szoborhoz nem jutunk, aminek két oldalán vízesés zuhog.(Útközben egyébként láthatunk egy közjátékot, amelyben Anderson egyre jobban kételkedik a doki épelméjűségében) Vegyük fel a hatalmas botot.
Botorkáljunk vissza, oda, ahol a barlangfalat kiütöttük. (Középső terem, középső ajtó) A Nagy Botta nyissuk ki a koporsót és tegyük el a halálmaszkot. A ronggyal tisztogassuk le, aztán menjünk abba a szobába, ahol lézersugarak köröznek két dínó szobor között (a vízesés előtti szoba). A tiszta, szépen tükröződő halotti maszkkal verjük vissza a lézersugarakat és már tovább is mehetünk. Bent a gyantás basseball ütővel horgásszuk ki a drágakövet, aztán induljunk vissza a vízeséshez. A két gyémántot tegyük be a szobor szeme alatti lyukakba, a víz eláll és megjelenik két ajtó. Most menjünk Iant kiszabadítani. Próbáljuk meg leengedni a ketrecet a bal oldalt lévő karral, de a tákolmány alján lévő kötél miatt ez nem lehetséges. Beszéljünk fogollyal és próbáljuk rávenni, hogy vágja le a kötelet. Ezután mát kiengedjük és kiderül, hogy nincs nála a Koponya, és tovább is áll. A vízesés helyén megjelent ajtók közül a baloldalit válasszuk, és megtekinthetjük, hogy hogyan járt az óvatlan katona.
Menjünk le a képernyő alsó részére (itt volt a forró kőkorong), és vegyük fel a jobb létre szenderült Ian-tól a szobor másik felét, amit a gyantával párosítsunk is az első féllel össze. Most a volt vízesés jobb oldali ajtaján távozzunk (tök jó, hogy ezen a helyszínen minimum 4. kellett az egyik végből a másikba elzarándokolni). Egy hatalmas terembe jutunk, aminek a közepén megtalálható állványra tegyük rá a szobrocskánkat. Az így megjelenő nyíláson egy elég idegesítő labirintusba jutunk, amin csak úgy lehet végigjutni, ha a kis dínónak képernyőként chipset adunk és őt követve kijuthatunk. (Ha valaki a Floda konyhájában hagyta a chipset, hát az most megszívta) Végül egy fura, hieroglifákkal teleszórt terembe jutunk.
A porszívónkkal szívjuk fel a port, így láthatóvá válnak padlón lévő ábrák, amelyeket egy elég idegesítő logikai feladatot kell megoldani. (a padlón lévő ábrák elrendezése a tükörképe a falon levőékkel-végső esetben itt a megoldás: alsó sor második, 2. sor harmadik jelet kell benyomni) Jutalmunk egy újabb kinyíló ajtó, ahol ismét belefutunk kedvenc hologram-hölgyünkbe, aki csak akkor hajlandó kinyitni a Kristály Koponya rejtekhelyét, ha bizonyítjuk, hogy a kimondhatatlan nevű királyi család sarja vagyunk. Bár ez nem igaz, de a korona felmutatásával miénk lehet az ősi ereklye. Menjünk vissza kétteremnyit, nyomjuk meg a középen lévő fura szerkezet két oldalát, majd üljünk bele a székbe. Joe nem egészen szalonképesen érkezik vissza a tengerpartra, egyenesen az egyik katona karjaiba :-), minek köszönhetően most ő fog abban a cellában vendégeskedni ahol nem is oly régen a kedvese bámulta a plafont. Hamarosan megjelenik a doki, aki mesél egy kicsit a megalomániás terveiről, majd odébb áll. Vegyük fel a bögrét a priccsről, majd kezdjük le zörgetni a rácsokat, mire megjelenik Faye és a jó oldalra átállt Anderson.
Az igen épületes társalgást (már éppen kiderül, hogy mi is Anderson valódi neve), Faye szakítja félbe a Joe fogva tartó cella ajtajának szétlövésével. Szökjünk meg a bázisról, majd menjünk el Bob bácsi boltjába és némi intermezzo után vegyük magunkhoz az alkoholos palackot. Látogassuk meg rég nem látott barátunkat, Sparky-t, akinek a javaslatára öntsük az alkoholt a jetpackba, olvassuk el a használati utasítást, majd menjünk ki a helyszínről, végül a magaslaton használjuk a hátirakétát. Pár, a levegőben bemutatott kacskaringó után hősünk megérkezik a Dinoszauruszok Szigetére. Ahol is Faye fogad minket zaklatottan, hogy jó lenne, ha mi lennénk a nap hőse, és minél hamarabb megállítanánk Ironsteint, mielőtt, valakinek komolyabb baja lenne.
Induljunk el balra. A hatalmas Bontosaurus-nál fel felé menjünk vágjunk le a késsel egy kis bogyót, amivel arrébb tudjuk csalogatni a hatalmas őshüllőt. Menjünk tovább, majd a megjelenő tyrannoszauruszt a kürtünkkel zavarjuk el. Tovább menve megérkezünk a végső összecsapás helyszínére! Dr. Ironstein Azura életével megfenyegetve Joe-t, ráveszi hősünket, hogy helyezze a Kristály Koponyát a szobor fejére, mire az életre kell, és kiderül, hogy egy olyan őskori fegyvert tisztelhetünk a személyében, amit csak az aktiváló ?egység? irányíthat.
A velejéig romlott doki ezért rálő a dínó-sugarával Joe-ra, de a robot ezt visszaveri és a doktor egy hatalmas vérengző dínóvá válik. A robot, megakadályozandó a doki világuralmát, szintén hatalmasra nő és neki támad a ?doki-szaurusz?-nak. Vegyük fel a leejtett lézerpisztolyt és célozzuk meg az őshüllőt, és upsz, a szörny a sugarakat visszaveri, egyenesen kedvenc színésznőnkre Faye-re :-P. Beszéljünk vele, és mondjuk neki, hogy a tükrét ne szépítkezésre használja, hanem veje vissza vele a sugarat!(3-as mondat). Újból lőjünk, mire, most szegény Sparky kóstolhat bele a hüllő létbe. Adjuk oda neki halotti maszkot, és így megoldódott a probléma. Még egy utolsó lövés, aztán Happy End: Joe Azura, Anderson Faye derekát ölelgetve merül bele a léghajóval a naplementébe? (Egyébként érdemes végig nézni a Credits-et, pár poént láthatunk itt is, meg olyan érdekes dolog is kiderül, hogy Azura és Lola hangja egyazon színésznő volt! Sose gondoltam volna!)