Instrukciók:

- A leltár és a kezelőpanel az egér jobb és bal gombjával csalható elő.
- Ha játék közben már végképp nem tudunk mit csinálni, a TAB gomb lenyomása megmutatja az összes olyan pontot, amivel kapcsolatba kerülhetünk.
- Ha a videókat nem szeretnénk megnézni vagy már többször is láttuk, akkor a szóköz  lenyomására átugorhatjuk a videó bejátszásokat.
- Ha már unjuk, hogy Mona egyszerűen lassan közlekedik, akkor ahova kattintunk a képernyőn és utána megnyomjuk a szóközt, Mona rögtön ott terem.
- A leltárba kerülő halványkék tárgyak is alkalmazhatóak, csak Mona-nak nehéz lenne mindig magával cipelnie, ezért azok használatakor mindig denevér alakban megy a tárgyakéret.

A videó bejátszást szépen végignézve láthatjuk, hogy Mona bizony elég szorult helyzetbe került. Nem elég, hogy be lett zárva egy ódon kastélyba, ahonnan nincs kiút, de ráadásul a még a fogvatartóját is megöli két szerzetes, mivel vámpír volt. A kijárat kulcsa pedig sajnos halott vámpír barátunknál maradt. Mona-nak más kiutat kell keresnie.

Mivel a kapu nyilvánvalóan nem nyílik, kár is rángatnunk, menjünk vissza a kastélyba és vegyük fel a falról a rozsdás kardot (rusty sword) és az ajtó fölül a zászlót (banner). Ezután menjünk fel az emeletre Mona szobájába. Jobbra az asztalkáról vegyük fel a parfümöt (parfume) és a testolajat (body oil). Ezután a szoba bal oldalán levő ládából, ami tele van játékkal, vegyük fel az állathangot utánzó játékot (animal nois toy). Az ágy mellett jobbra levő polcról emeljük le az urnát (urn with ases) és az ágy képernyőhöz közelebbi bal lába mellől vegyük fel a parfüm utántöltő flakont (parfume refill bottle). Utolsó teendőnk pedig a parfümös asztalka mellett levő kalitkából elemelni némi magvat és gyümölcsöt (fruits and nuts).

Mona szobájában végeztünk. Menjünk le a kastély előterébe és forduljunk jobbra lefelé a várbörtön-kínzókamra felé. Lent az alsóbb emeleten láthatunk egy csapóajtót, de az sem nyílik ki. Öntsük az egyik zsanérra a testolajat, ami ettől meglazul, de a másik sajnos még így is erősen tart. Azt is meg kéne olajozni, csak az első zsanérra elfogyott az összes. Szerezni kell egy újabb adagot. Menjünk hátra a koporsóhoz, és a kínzószékre tegyünk egy csomag magot és gyümölcsöt. A szék kisajtolja belőle a levet, mi pedig felfoghatjuk azt az előzőleg kiürült testolaj üvegcséjével. Az újonnan szerzett kenőanyaggal olajozzuk meg a másik zsanért is. A csapóajtó ezután kitárul, de elég fura szagok áradnak belőle. Vegyük fel a falon levő fáklyát (unlit torch) és gyújtsuk meg a mellette pislákoló lánggal, majd dobjuk a verembe. Ezek után már sem Mona, sem Froderick nem akar arra kijutni. Menjünk vissza a koporsókhoz és vegyük magunkhoz Mona koporsóját (Mona’s coffin). Ezután próbáljuk meg kinyitni Shrowdy-ét is, de az számzárral védett. Beszéljünk a falban levő patkányokkal. Ők semmit nem tudnak a kombinációról, csak annyit tudunk meg tőlük, hogy a vízvezetékeken mászkálnak a kastély falában. Szólítsuk meg a szökőkutat is, de ő nemigen tud válaszolni, mert tele a szája vízzel. Mivel a patkányok úgyis a vezetékeken mászkálnak nap mint nap, kérjünk tőlük segítséget. Némi kis jutalom fejében elzárják a vizet és beszélhetünk a kúttal. Adjuk hát a patkányoknak a magokat és gyümölcsöket. Ezután beszéljünk a szökőkúttal. Nem tudja ugyan az egész kombinációt, de amit tud, azt elmondja. Ezután beszéljünk Barbara „Iron Maiden”-nel. Tőle megtudjuk a maradék számokat is. Ezzel már ki tudjuk nyitni a koporsót. Miután kinyitottuk, vegyük fel a párna alól az újságot (draxsylvanian tribune). A kamrából kifele menet vegyük még fel a falról a buzogányt (mace).

Ezután menjünk ki a hídra, és a buzogánnyal üssünk szét két vízköpőt. Erre a harmadik megijed és életre kel, így tudunk vele beszélni. Pár szót beszélhetünk vele, de a kulcsot nem adja.

A vízköpő mellett a jobbra levő toronyba repüljünk fel és beszéljünk Edgar-ral, a varjúval. Nincs elég elesége és magányosnak is érzi magát, ezért adjuk neki az újságot. Cserébe kapunk egy csipeszt (clothespin). Adjuk a csipeszt Froderick-nek és menjünk vissza a kínzókamrába.

A kamrában tegyük Froderick orrára a csipeszt (a leltárban), így nem érzi az irdatlan bűzt, ami a veremből árad. Így már le tud repülni, és körül tud nézni. Egy törött csontdarabot (corpse jerky) hoz nekünk.

Menjünk vissza Edgar-hoz a toronyba és adjuk neki a csontot. Szépen megeszi, amitől nemsoká nagydolga támad, és majdnem rápottyant Rufus-ra, a vízköpőre. Épp az utolsó pillanatban tud arrébb ugrani. Fogjuk a korábban felvett kardot, és taszítsuk le vele a toronyban levő női szobrot. Ez már telitalálat. Éppen Rufus-ra esik, akinek csak a feje marad épen. Fenyegessük meg, hogy a vízbe dobjuk, mire nagy nehezen kiköhögi a kulcsot. Nyissuk ki az ajtót és lépjünk ki rajta.

A következő videóban Mona már éppen kezdene megörülni a csónaknak, amivel kijuthatnak a szigetről, amikor Shrowdy szelleme tűnik elő, és nem adja oda az evezőket. Ráadásul el sem tudjuk venni tőle, mert szándékosan kereszt alakban tartja őket. Menjünk fel a lépcsőn, és a terembe érve vegyük fel az asztalról a kést (knife) és a tálból a szívószálat (straw). Ezután menjünk fel az emeletre és vegyük fel az asztalról a krétát (crayon), majd használjuk a kivilágított íróasztalon heverő cetlin (sticky note). Ekkor négy könyv címe válik láthatóvá, amiket a könyvespolcon találhatunk meg. Keressük is meg őket, és jegyezzük meg, vagy rajzoljuk le a rajtuk található négy jelet. Ezután irány vissza a földszintre, majd jobbra a konyhába.

A konyhában vegyük le az ajtó mellett balra levő polcról a macska konzervet (can of cat food) és az asztalon levő nyitóval bontsuk ki. Mona automatikusan a macskatálba önti. A cicus elő is bújik, de a kaja nem ízlik neki, ezért elszalad. Vegyük fel ugyan arról a polcról a sziámi macska konzervet (siamese cat food). Ezt is bontsuk ki a nyitóval. Ez már sokkal jobban ízlik a cicusnak. Beszéljünk a macskával. Pyewacket-nak hívják. Sajnos ő nem hajlandó kiadni a bárónő titkait. Mintha a patkányok korábban erről a macskáról beszéltek volna, hogy öldösi őket. Menjünk vissza a kínzókamrába és beszéljünk a patkányokkal. Azt ígérik, ha megöljük a macskát, akkor kifecsegik nekünk a bárónő titkát. Irány a konyha.

Mi persze nem vagyunk hajlandóak egy ilyen aranyos cicuskát megölni, ezért csak a nyakörvét (collar) vágjuk le a vajkéssel. A nyakörvet adjuk a patkányoknak, akik elárulják, hogy melyik két könyv elmozdításával nyílik ki a bárónő titkos laboratóriumának ajtaja.

Menjünk vissza a bárónő dolgozószobájába és a patkányoktól kapott két könyvcímet használjuk a könyvespolcon. Semmi nem történik a könyvek elmozdítása után, a patkányok hazudtak nekünk. Még jó, hogy nem öltük meg tényleg a macsekot. Beszéljünk a macskával ismét, majd a patkányokkal és megint a macskával. Ezzel azt érjük el, hogy a cica megtudja általunk, hogy a patkányok mikor terveznek inváziót a konyha ellen, így könnyedén le tud csapni rájuk. Mi pedig megkapjuk a valódi könyvcímeket. Irány ismét a bárónő dolgozószobája.

Használjuk az újabb könyvkombinációt a könyvespolcon, és lám, ki is nyílik a titkos ajtó. Lépjünk be, menjünk a terem közepéig és nézzünk szét. Olvassuk el mi áll a palatáblán (chalkboard). Valamiféle varázsszer receptje lehet. Jegyezzük meg, vagy írjuk fel a hozzávalókat. Most nézzük meg a démoni kombinációs zárat (demonic combination lock) is. Ez valaminek a zárszerkezete. Azok a szimbólumok is rajta vannak a tárcsákon, amiket a könyveken találtunk korábban. Állítsuk be a megfelelő kombinációt (zöld kristály, Z betű, félhold csillaggal, összetekeredett vonal). Ekkor a korábban középen folyó erőtér megszakad, és benne egy különleges könyvet  (book of shrowd) találunk. Böngésszük át a könyvet, majd ballagjunk a hűtőszekrényhez (refrigerator) és vegyünk ki belőle mindent. A Scotchman Miraculous growth fertilizer-t, Dry ice-t, Yellow D'Mellow-t, Blueberry Sucker Punch-t és a Diet Cherries Gone Wild-t (egy piros, egy kék, egy sárga edényt, és egy negyedik sima edényt, amiben gyors növekedést biztosító műtrágya van, nomeg a szárazjeget). Ezután menjünk balra a bájital táblához (potions table). Három üvegcsét találunk itt is, három szimbólummal. Ha jobban megfigyeljük, azok a szimbólumok vannak az üvegcséken, mint amiket a recept említ. Vegyük fel az üvegcséket. Ezután mindháromba töltsünk démoni taknyot (demonic snot) (oda kell tartani az edényeket a démonarc szájához). A recept alapján három löttyöt kell kikevernünk.

Green Clover: Zöld lóhere. Ez a lóherés üvegcse.
Összetevők: démoni takony + kék edény + sárga edény

Orange Diamonds: Narancssárga gyémánt. Ez a gyémántos üvegcse.
Összetevők: démoni takony + piros edény + sárga edény

Purple Hearts: Bíbor szív. Ez a szíves üvegcse.
Összetevők: démoni takony + kék edény + piros edény

A Green Clover zöld színű folyadékának kikeverése gond nélkül megy, de a másik kettő mindig tönkremegy, mikor a piros adalékot beleöntjük. Más megoldást kell keresnünk. Menjünk le a földszintre, az ebédlőasztaloz. Használjuk a piros edényt az asztalon levő cukortartón. Mona egy kicsit felturbózza a löttyöt némi cukorral. Menjünk vissza a laborba és a recept alapján készítsük el a másik két főzetet is. Ha mindhárom főzet megvan, akkor öntsük őket egybe a bunsen égő feletti üstben, abban a sorrendben, ahogy a főzeteket elkészítettük (zöld, narancs, bíbor). Már csak össze kéne érlelnünk az egészet forró lángon. A konyha éppen alkalmas hely lesz erre. Mielőtt lemennénk a konyhába, a nálunk maradó üres üvegcsébe vegyünk megint egy kis démoni taknyot.

A konyhában tegyük az üstöt a tűz fölé a rácsos részre (warm furnace). Kevésnek bizonyul a tűz ereje, mert a lötty nem akar összeérni. Dobjuk a lángokba a démoni taknyot és egy kettőre elkészül a főzet. Ha megvan, menjünk vissza a titkos laborba és onnan tovább balra.

Egy csapóhídhoz érünk, ami éppen fel van húzva, és hiába rángatjuk a leengedő kart, nem reagál rá. Még szerencse, hogy éppen most készítettünk el egy kondérnyi savat. Öntsük a savat a tartóoszlopokra, így a híd lenyílik előttünk. A híd másik oldalán egy csontváz van, de ha megpróbálunk elvenni belőle egy darab csontot, akkor megjelenik a halott szelleme, hogy megvédelmezze földi maradványait. A szellemet Shannon-nak hívják. Beszélgessünk a szellemmel. Elmondja, hogy a kedvesét várja, és reggelig egy tapodtat sem mozdul, mert akkor jön a szerelme. Tehát megint zsákutcába jutottunk, reggelig pedig nem rostokolhatunk. Menjünk vissza a kastélyba és a kandalló mellett balra lépjünk be a színházterembe.

A díszletmozgató karokat pillantjuk meg legelőször. Sajnos be vannak ragadva, de adjuk Froderick-nek a szívószálat és mondjuk neki, hogy szippantsa ki a koszt a karok közül. Most már működik minden. Egy olyan díszletet kellene kiválasztani, amin éppen hajnalodik. Éppen van is egy ilyen. Szépen süt a napocska, csordogál a folyó és szép zöld a táj. Ez a díszlet kell nekünk. A következő állásba kell lenniük a karoknak ahhoz, hogy ez a díszlet jelenjen meg.

Első kar: Jobbra le
Második kar: Jobbra fel
Harmadik kar: Balra középen

Ha a díszlet megjelenik, menjünk le, és balra az ajtón át lépjünk a színpadra. A vajkéssel vágjuk ki a megfelelő díszletdarabokat (cut-out pieces) és menjünk vissza a Shannon-hoz. Adjuk a díszleteket Froderick-nek és mondjuk neki, hogy terítse a háttérben látható ablak mögé. A szellem már majdnem meginog, de hiányzik neki még valami a reggelhez. Mi más lehetne az, mint a kakaskukorékolás. Fogjuk az állathangot utánzó játékot és állítsuk be, hogy kakaskukorékolást adjon ki magából (a leltárban). Ezt is adjuk Froderick-nek és mondjuk neki, hogy repüljön vele a díszlet mögé. Shannon így már valóban elhiszi, hogy itt a reggel és szépen eltűnik. Mi pedig felvehetünk a maradványaiból egy csontot (skeleton bone).  Menjünk vissza a bárónő dolgozószobájába és nézzük meg a kifestőkönyvet az asztalon. Valami gyíkféleséget rajzoltak bele. A kés segítségével vágjuk ki a kép egyik szemét, majd menjünk a hídra, ahol a vízköpők álltak. A parfümöt öntsük a vízi szörnyre a hídról, mert szükségünk lesz egy üres üvegre. Most menjünk vissza Mona szobájába, az erkélyre.

Az erkély jobb oldalán egy virágtartó található, hóval elfedve. Tisztítsuk meg, aztán öntsük bele a gyors növekedést biztosító műtrágyát, amit a hűtőszekrényből vettünk ki a titkos laboratóriumban (a három színes üveggel együtt vettük fel). Ezután öntsük rá az urna tartalmát is. Ekkor Belladonna virágok nőnek ki hirtelen a földből. Szakítsuk le az egyik virágot és tegyük az előzőleg kiürített parfümös üvegbe. Tegyük a virág mellé még a kifestőből kivágott szemet is. Menjünk a kínzókamrába.

A csontot használjuk a darálón (grinder), és a ledarált csontport szintén tegyük a parfümös üvegbe. Menjünk a hídra Rufus-hoz és csíptessük az orrára a csipeszt. Ezután tartsuk a szájához a parfümös üveget, és ő tele leheli nekünk. Ügyesnek kell lennünk, hogy befogjunk az üvegbe egy kevés leheletet. Ezzel el is készült a halottakat felélesztő varázsszer. A kínzókamrában levő fejetlen test éppen meg is felel kísérleti alanynak. Menjünk a kínzókamrába és fújjuk le a testet a szerrel. Mona-nak eszébe jut, hogy talán egy fej sem ártana a testre. Fej gyanánt pedig megteszi Rufus kemény kobakja. Csakhogy valahogy Rufus nehéz fejét szállítanunk is kéne. Fogjuk a korábban felvett zászlót, majd ebbe csomagoljuk be Rufus fejét. Mona szépen ügyesen középre igazgatja a lábával, nehogy kicsússzon. Irány ismét a kínzókamra, a fejet tegyük a testre és fújjuk le a varázsszerrel.

A varázslat sikerült, új barátunk pedig készségesen segít nekünk visszaszerezni az evezőket Shrowdy szellemétől. A nagy dulakodásban sajnos meginog az egyensúlya, nehéz teste és feje is lefelé húzza és éppen a csónakra sikerül pottyannia. De legalább Shrowdy szelleme eltűnt és a kapu is nyitva áll. Már csak egy új csónak kellene. A megoldás kézenfekvő, használjuk csónaknak Mona koporsóját.

Már éppen sikerülne lelépnünk a kastély fogságából, de újabb akadályba ütközünk. A vízi szörny Inky nem szeretné, ha elmennénk. Töltsük újra a parfümös üveget az újratöltővel és fújjuk le vele a szörnyet. Sajnos az nem megy olyan könnyen, mert a szörny nagyon gyorsan elmozog.

Menjünk vissza a hídra és a korábban felvett szárazjeget dobjuk le a szörnynek. Lenyeli, és a hidegtől lelassul annyira, hogy most már le tudjuk fújni. Szegényke nem bírja a kellemes illatokat, így kénytelen eloldalogni. Végre kiszabadultunk a kastélyból.

Partra érés után egy cigány jósnő megbabonázza Mona-t és magához csalja. Azt mondja mindenképpen magunkkal kell vinnünk a koporsónkat, hiszen egy vámpírnak csak az nyújt biztonságot. A koporsónál éppen egy rendőr szaglászik. Elegyedjünk szóba vele. Ha végeztünk, induljunk jobbra. Megint a jósnál találjuk magunkat, aki ad nekünk egy könyvet (vampire for dummies) és egy plakátot. Ha itt is végeztünk, akkor tanulmányozzuk át a könyv első fejezetének harmadik pontját, ami a vérszívásról szól. Ez éppen kapóra jön a rendőrnél, használjuk rajta. Miután a rendőr elalélt, fogjuk a koporsót és vigyük a jósnő szekeréhez.

A jósnőtől menjünk jobbra. Beérünk egy faluba, de az első háznál nem tudunk semmit sem kezdeni, mivel foghagyma lóg az ajtó mellett. Menjünk tovább jobbra. Egy istállóhoz érünk. A lóval tudunk beszélni, aki szeretné, ha megvennénk és a mellette levő sufniból fel tudjuk venni a nyeregtakarót (saddle blanket). Irány tovább jobbra. Egy ruhabolt elé érkezünk, ahova megint csak nem mehetünk be, mert egy tábla lóg az ajtaja felett hatalmas kereszttel. Menjünk még tovább jobbra. Ekkor egy szalonhoz érünk, ami előtt egy feslett nőszemély dohányzik éppen. Beszélgessünk vele. Menjünk át a hídon és beszélgessünk kicsit a rendőrrel is, majd vegyük az irányt a mellette levő sikátorba. A szemét közül felvehetünk egy bumerángot (boomerang).

Menjünk vissza ahhoz a házhoz, amelyikbe a foghagyma miatt nem tudtunk bejutni és a bumeránggal vágjuk le a hagymafűzért (a sikátornál balra fordulva rögtön odaérünk). Ezután kopogtassunk be a házba. A tulaj elmondja, hogy sajnos be van zárva, mert a ház kulcsát elveszette a fia, de ha megkeressük a kulcsot, akkor ingyen miénk lehet az istállóban álldogáló lovacska. Nosza, keressük meg a kulcsot.

A házzal szemben van egy kút. Repüljünk bele és vegyük fel a vödröt (empty bucket). A kulcs is ott van a kút alján, csak egy csöppet megfagyva. Menjünk vissza a jósnőhöz és az üres vödörbe hozzunk egy kevéske forró löttyöt a kondérból. Ezzel kellene kiolvasztanunk a kulcsot, de mire visszaérünk a kúthoz, addigra a lötty megdermed. Tekerjük körbe a vödröt a nyeregtakaróval és így merítsünk megint a kondérból. A nyeregtakaró megőrzi a meleget, és el tudjuk vinni a löttyöt a kúthoz. Miután megszereztük a kulcsot, nyissuk ki vele a ház ajtaját. A hölgy, ahogy megígérte nekünk adja a lovat. Mint ahogy a koporsót, Mona a lovat is a cigányasszony táborához viszi. Lépjünk be egy pillanatra a jósnő szekerébe és vegyük fel a kispolcról a szék mellől a tintás üveget (bottle of ink).

Menjünk vissza az istállóhoz és borítsuk a tintát a hóvámpírt gyilkoló hóember fejére. Az elszíneződött hófej a leltárba kerül. Menjünk a ruhabolthoz, ahol a kereszt lóg az ajtó felett, és dobjuk le a hófejjel. Mona még így sem akar bemenni, mert a táblán zárva felirat áll. Fordítsuk meg a táblát és használjuk az eladón, aki azt mondja, ha nyitva felirat van kifelé, akkor nyugodtan bemehetünk. Tegyük azt, menjünk be. Vegyük fel az ablakban lógó gyerekruhát (baby dress), majd beszélgessünk a dagi fickóval meg az eladónővel is. Sok érdekességet nem tudunk meg tőlük. Beszélgessünk az emeleten ugrándozó két eleven fiúval is. Csak akkor hajlandóak megpihenni, ha valaki elénekel nekik egy dalt, amit a stadionnál hallottak. Ez a dal pedig a Who Let the Wolves Out. Rajta hát, menjünk a stadionhoz megtanulni a dalt.

A főbejárat pont a híddal szemben van, de ott hiába próbálkozunk, az őr szíve kőből van, és nem enged be. Próbáljuk meg hátulról, a sikátorból. Egy rácsos ablakú fa ajtón kellene keresztüljutnunk, de nem férünk át még denevér alakban sem. Bár Froderick szerint már nem sok hiányozna. Menjünk vissza a ruhabolt elé és kenjük be Froderick-et olajjal (oily vat) (a bolttól jobbra a vödörben). Kis barátunk így már elég síkos lesz ahhoz, hogy becsusszanjon a rácsok között. Őt pedig már mi is követhetjük. Benn is vagyunk a stadionban. Beszéljünk a karmesterrel, de ő nem segít nekünk. Menjünk ki a stadionból.

Beszéljünk a prostituálttal a túloldalon. Megígéri, hogy segít, ha eltávolítjuk a rendőrt a posztjáról. Ehhez öltöztessük be Froderick-et a gyerekruhába, a sikátorban levő ládákat pedig toljuk előrébb, mindegyiket egyszer. Ezután küldjük oda Froderick-et a rendőrhöz. Froderick eljátssza, hogy segítségre van szüksége a sikátorban, mire a rendőr gyorsan a segítségére siet. Mona eközben lesben áll és mikor a rendőr hátat fordít neki, kiszívja a vérét. Ezután vegyük el a rendőr belépőkártyáját (badge) és adjuk a prostinak. Most, hogy a prosti is be tud jutni és mi is, már nyert ügyünk van. Míg a nő lefoglalja a karmestert, addig mi a leltárból használjuk a dal kottáját a programfüzeten. Mona beleírja a programba a keresett dal címét is, így végre meg tudjuk hallgatni. Froderick közreműködésével vessünk véget a nő és a karmester veszekedésének és hallgassuk meg a dalt. Ha Mona megtanulta, menjünk vissza a ruhaboltba és énekeljük el a fiúknak, akik ettől elcsendesednek. Sajnos az anyjuk még most sem tud velünk törődni, mert az erőszakos férje vacsoráját készítgeti. Hiába próbáljuk meg becsukni a konyhaajtót vagy megharapni a férjét, az asszony mindig ott terem. Menjünk ki a ház elé és repüljünk bele a kéménybe. Ha benn vagyunk, változzunk vissza emberré, így a súlyunk alatt kinyílik a csapóajtó. A konyhába érkezve éppen a nő kedvenc tányérjain landolunk. Ki is leszünk zavarva egykettőre. Menjünk vissza ismét a boltba és vegyük fel a konyhaajtó melletti széket. Használjuk a széket a konyhaajtón, mire Mona becsukja és kitámasztja, hogy a nő ne tudjon kijönni. Most már megharaphatjuk a férjét. Ha végeztünk, engedjük ki a nőt. Annyira örül, hogy végre van egy kis szabad ideje, hogy nekünk adja a legszebb fekete kelméjét.

Ezután Mona-ék egy temetőbe repülnek, ahol az összes sírt letakarják a fekete lepellel. Miután ez megtörtént, menjünk be a temetőbe. A kis épületben körülnézve vegyük fel a fújtatót (bellows), a lapátot (shovel) és a csákányt (pickax). A falon levő térképen keressük meg hol van Mona sírja. Shrowdy szelleme megzavar minket és bezár az épületbe. A csákánnyal feszítsük meg az ajtót, a lapátot pedig melegítsük fel a kályhán. A parfüm újratöltő üvegcsét dobjuk a kályhába. Kisebb robbanást eredményez, aminek következtében a csatornába fagyott jég a tálba csúszik. A lapátot használjuk az ablakon, így Mona a tálat az ajtó elé löki. Dugjuk ki az ajtó rése alatt a lapátot, és a keletkező pocsolyán használjuk a fújtatót. Oltsuk el a tüzet a kályhában a fújtatóba felszívott vízzel és repüljünk ki a kéményen. Shrowdy szelleme még egyszer megpróbál megállítani, de már esélye sincsen.

Kérjük meg Froderick-et, hogy vezesse el a szekeret, mi pedig toljuk meg, hogy beinduljon. Megkezdődik a száguldás a folytatás felé, mert az biztosan lesz egy ilyen befejezetlen ügy után.