A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.
Megjelenési dátum: 2024. augusztus 1. (3 hónapja 3 hete)
Játékmenet: Felfedezős, Narratív történetmesélés
Grafikai stílus: 3D
Nézet: Belső-nézetes
Irányítás: Billentyűzet (WASD), Gamepad
A Thalassa: Edge of the Abyss egy belső nézetes (first-person perspective) kalandjáték, pszichológiai dráma stílusában előadva. A játékot a norvég független csapat, a Sarepta Studio fejlesztette.
Történet
A történet 1905-ben játszódik. A játékos Cam, a búvár szerepében találja magát, akinek feladata a Thalassa nevű hajó roncsának felfedezése és a legénység utolsó pillanatainak megismerése. Sajnos egy tragikus baleset következtében a hajó elsüllyedt, a fedélzeten tartózkodó szinte összes emberrel együtt. Cam, mint egyetlen túlélő, kénytelen újra alámerülni a mélybe, hogy megvizsgálja a roncsot, és felfedezze szerettei utolsó pillanatait, valamint megértse a katasztrófa okait.
Játékmenet
A játék során csendes, magányos felfedezést végzünk a Thalassa roncsában, miközben a felszínről a segédünk Bailey hangja irányít minket. Cam búvárruhája mellett számos hasznos kütyü és eszköz áll rendelkezésre, például egy rögtönzött zseblámpa, amelyek megkönnyítik a merülési expedíciót és segítenek az út további kitisztításában.
Az egyes legénységi tagokhoz tartozó tárgyak (például jegyzetek vagy fényképek) interakciója révén megismerhetjük tulajdonosaikat, felfedezhetjük személyiségüket és problémáikat, valamint megtudhatjuk, milyen kapcsolatok fűzték őket a csoport többi tagjához. Így lépésről lépésre fedezhetjük fel a történet újabb elemeit, és megismerhetjük a Thalassa és legénysége utolsó pillanatait.
Magyarítás: A játékhoz egyelőre nem készült magyar fordítás.
Összes értékelése: 117
Szia! Nagyon örülünk, amiért úgy döntöttél, hogy értékelni fogod a játékot, mert ezzel is segíted az AG-t és a működését. Mielőtt azonban ezt megtehetnéd, be kell jelentkezned.
Az utóbbi időben mintha olyan trend alakult volna ki az indie fejlesztők körében, mely szerint a belsőnézetes, teljesen 3D-s környezetben játszódó, történetközp...