
A Quantic Dream fődizájnere új stúdiót nyitott
Publikálva:
CTRL (vagy CMD) + K lenyomásával is megnyithatod.
A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.
A játékhoz még nem készült magyar nyelvű fordítás.
Ehhez a játékhoz még nincs tesztünk.
A Fahrenheit a Quantic Dream egyik legismertebb játéka, amely azokban az években jelent meg, amikor szinte mindenhol temették a kalandjátékokat. Azonban a QD a Fahrenheittel megmutatta (nem csak a játékosoknak, de a kiadóknak is), hogy a kalandjátékoknak nem muszáj csak point and click-szerűeknek lenniük. Bár ilyen újítással próbálkozott a Broken Sword 3 és Dreamfall is, igazi sikert csak a QD csapata volt képes elérni.
A történet szerint New Yorkban járunk, télen, szakadó hóesésben. Egy gyorsétterem WC-jében a főszereplőt, Lucas Kane-t hatalmába keríti valami megmagyarázhatatlan, természetfeletti dolog és gyilkosságra kényszeríti őt. Lucasnak csak nagyon kevés ideje marad arra, hogy eltüntesse a nyomokat maga után és megpróbáljon rájönni, hogy mi is történt vele valójában. Hamar a nyomába szegődik a két talpraesett nyomozópáros: Carla Valenti és Tyler Miles, akik szintén irányítható karakterek.
A cselekmény során a játékosnak döntéseket kell hoznia, amik jelentősen befolyásolják a játék végkimenetelét, valamint ügyelnie kell az irányítható karakterek mentális szintjére. A játék erős kritikákat kapott a QTE erőssége miatt, de emellett nagy sikert is aratott a játékosoknál és a kasszáknál.
Publikálva:
Publikálva:
Publikálva:
Publikálva:
Publikálva:
Rowli
Hozzáadva:
10-ből 8.5
Mindig jó olyan játékot játszani, ami alapjaiban rengeti meg az eddig ismert és bevált játékmeneti formákat. A Fahrenheit bár nem volt hibátlan és a történetben (mint David Cage összes játékában) is volt egy-két plot-hole, de mint játék iszonyat jól bevette magát a szívembe. És ez a Quantic alkotás még tartalmazott igazi fejtörőket. A QTE jeleneteket utáltam, de gamepaddal simán megoldhatók.
Tyucsev
Hozzáadva:
10-ből 7.5
Engem elsősorban a stílus újfajta megközelítése fogott meg. A történet valóban nem volt az igazi, inkább csak hátteret adott az egésznek. Jómagam billentyűzettel játszottam végig, egy helyen volt csak, hogy nagyon sokat szerencsétlenkedtem. Itt a klasszikus kalandjátékokkal ellentétben gyors reagálás is kell.
Tomsess
Hozzáadva:
10-ből 8
2005-ben, mikor a Fahrenheit megjelent, semmilyen hasonló alkotás nem létezett még. Egyrészt irtó jól megírt története volt, vette a bátorságot, hogy több főszereplője is legyen egyszerre és hogy ne csak a játékosok agyára, de ügyességére is építsen. Az utóbbi volt számomra a játék egyetlen hibája. Mivel elsősorban konzolokra történt a fejlesztés, konzolon ill. gamepaddal nagyon jól játszható volt a játék, de én vettem a bátorságot, hogy billentyűzettel ültem neki. Ne tegyétek! A mászkálós részeknél folyton potyogtam és hamar olyan szintre vittem a karaktereimet, hogy nagyon nehéz volt aztán végigvinni a történetet. Ez volt az a dolog, amiért időről időre félre kellett tenni a játékot és bár mindmáig nagyon szép nosztalgiával gondolok vissza rá, azért néha még rémálmaim vannak a QTE részek miatt.
A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.