!!FIGYELEM!!
Nem fogom mindenhol leírni, hogy kivel miről beszéljünk, csak ha feltétlenül szükséges a továbbjutásban! Tessék mindenkivel, mindenről beszélni.
Még mindenki emlékszik az előző rész végére ugye? Aki nem, annak elárulom (VIGYÁZAT! SPOILERVESZÉLY!), hogy az időutazó Mariachik űrhajója felrobbant, mi pedig károsítatlan testi épségünk jóleső tudatában távoztunk a vörös portálon át. Hogy hová az persze csak most derül ki :)
Miután konstatáltuk, hogy Max sokkal keményebb mint Flint Paper (hja, kérem egy 200 kilós kutya+egy 200 kilós paranoiás hústömeg landolása a gerincen nem lehet kellemes), nézzünk körül az alagútban.
Mindenhol vakond-emberek... jó kis előjel. Beszélgessünk el goth rajongó kis barátunkkal, akiről mellesleg kiderül hogy ő valójában Harry, és nem mellesleg ő végzi azt a munkát, ahol a késés nem megengedett, és soha nem köszönnek el tőle úgy hogy "Viszontlátásra".
Ahhoz, hogy megmentsük Bosco-t, le kell ruccannunk a pokolba. A rossz cselekedetekkel több életre megvagyunk, viszont egy érme szükséges az alászálláshoz, amit halálunkkor automatikusan megkapunk. Mivel mást nem tudunk csinálni, másszunk fel a létrán.
Hopp! No ezt hívják váratlan fordulatnak kéremszépen. Pajtásaink egész idő alatt a pokol kapuja felett laktak, és még csak nem is tudtak róla!
Beszélgessünk el Bosco mamájával (szellemével na :) ), aki rendelkezik egy érmével, ugyanakkor nem tudja felhasználni, mivel az emeleten maradt (ami szét lett barmova ugye).
Nos, ha valamire már nincs szüksége valakinek...
Az érme a felső szinten van, ugyanakkor nem tudunk feljutni. Stinky zárva, az irodánkkat eltorlaszolja egy böszme időutazó lift...
Jimmy úgy tűnik eléggé megtollasodott, amit persze nem nézhetünk tétlenül. Adjuk oda neki a mesterséges inteligenciát, és figyeljük büszkén tettünk következményét :) (A masina hangja amúgy a Teltale, a régi Lucas kalandok és nem melesleg a Psychonauts zseniális zeneszerzője, Jared Johnson Emerson :-) -Trishtan) Beszéljünk a Maimtronnal. Kiderül, hogy a robot már nem akar megölni minket, ami jó. Elárulja, hogy távirányítással vezérelhető, és tök véletlenül van egy Boxing Betty irányító az irodában.
Hogy hogy szerezzük meg? Egyszerű: kiáltsunk fel (poént nem lövöm le).
Ezután a bizgentyűt használva irányíthatjuk a monstrumot. Nézzünk be vele Bosco emeletére, és voilá, az érme a miénk.
Csusszanjunk le a csatornába, és dobjuk bele a rágóautomatába. Ez hívja a vonatot, és elkezdődnek az igazi kalandok!
Hát, valahogy nem így képzeltük el a dolgokat, de lássuk be, azért kellemesebb. Dumálhatunk Jurgennel ha úgy tartja úri kedvünk.
Menjünk egy szobával beljebb, ahol sok-sok nem olyen kedves ismerőssel találkozunk. Hah, az emlékek :)
Ha megdumáltunk mindent mindenkivel, kapjuk fel Brady belépőkártyáját.
Nézzünk szét az irodában, elblattyogva a terem jobb oldalára (teljesen).
Nocsak :D Egész hízelgő pajtásainkra nézve :)
A teremben található kis szerkezet nemrég elhunyt delikvenseink kis személyes poklát mutatja.
Használjuk a kódkártyát az olvasón, és nézzünk bele Bosco kálváriájába.
Hát, azt hiszem mindannyian egyetértünk, hogy eeez tényleg szívás :)
Kapjuk fel a nitrót a fogorvosi szék mellől, és távozzunk.
Nézzük szeretett DeSoto-nk szenvedéseit. Whew... ez komolyan pokol...
Lépjünk ki, és rakjuk be a nitrós palackot.
Ideje kocsikázni! Ha a rámpa közelébe érünk, hajtsunk fel a járdára, és katt a palackra. Viola! Két legyet egy csapásra!
Nézzünk be a kis manóhoz. Szegénykémnek nincs valami jó napja... bár a pokolban ez bevett szokás. Mikiről pedig váratlan, ugyanakkor teljesen nyilvánvaló tények derülnek ki. Valahogy meg kéne szabadítani a babáktól, de az adagóló mindíg visszaköp egy újat. Hmmm...
Lessünk vissza a manóhoz. Mint az előző esetben, a két kárhozat itt is összefügg. Beszéljünk a kis krapekkal, és ajánljuk fel neki, hogy segítünk a tökéletes játék összeszerelésében. /Let us help with your toy-Commando style-mindegy-Acid for blood/
Távozzunk a diarama-ból, és lépjünk bele Mikiébe. Amikor szakállas barátunk ráijeszt egy gyerekre (vagy rálövünk o.O), az adagoló kiköhécsel egy újat.
Amikor éppen nem gyerkőcöket köpköd, a manó által készített játékokat adogatja bőszen. Az ajándékokra lőve, eddig nem sokat értünk el, de próbáljuk meg ismét. A sav megteszi a hatását, és a gyerekek immár sztahanovista pajtásunkhoz kerülnek.
Két lélek ismét megmentve.
Már csak öreg Stinky maradt, rajta kicsit trükkösebb lesz segíteni. Miután benéztünk hozzá, (és persze elbeszélgetve mindenkivel) emeljünk le egy könyvet a polcról, és távozzunk. Harry éppen távozott a teremből, nyitva hagyva maga mögött az irattartót. Kapjuk ki belőle Jimmy iratait, és irány a felszín.
Ha megpróbáljuk lecserélni Timmy iratait Jimmy-ére, lebukunk. Valahogy el kell csalni onnan Harryt... Blattyogjunk be Sybillhez, és puffantsuk le Jurgen szörnyét, mire kis kaszásunk megjelenik. Ekkor gyorsan lépjünk a tettek mezejére, és cseréljük ki az iratokat.
Megint megcsináltuk! Vissza a pokolba, és nézzünk be Stinkyhez, ahol egyel bővült a patkány sereg. Érdeklődjünk a kicsi Timmy hogylétéről, és élvezzük a sípolást :)
Miután az öreget is kiszabadítottuk, távozzunk a teremből, ahol... hogy úgy mondjam előre nem várt cselekményeknek nézünk elébe.
Eldepizhetünk az irodában, de mindenképpen vegyük fel a csontfűrészt. Hmmm... az a nagy repedés a falon nagyon gyanús. Nézzünk ki rajta hamar!
Kis megnyugvás :) Emlékezzünk, hogy szabadítottunk ki mindenkit: a kártyával! Hajítsuk ki Maxnak, és élvezzük a jelenetet.
Uramisten! Na ez már nekem is sok volt! A Soda Poppers, mint a pokol hercegei xD
Következő feladat: megakadályozni az új vezetőséget tervei megvalósításában!
A szituáció a következő:
Peepers Sybil kegyeire pályázik, meglepően nagy sikerrel, Whizzer pokoli marketingessé avanzsált, Specks pedig elsőként akarja elnyerni egy számítógép lelkét.
A felszínen túrjunk bele El Diablo személyes holmijába. Hát, biztos tudtunk volna valami hasznosabbat is kihalászni a motyóból...
Használjuk a láncot a repedésen (Bosco boltja mellett), és egy aknakeresővel lettünk "gazdagabbak". Ezzel kisegíthetjük Blippert, aki eléggé szűkén van a dallamoknak. Specks kipipálva.
Spuri vissza a pokolba, és cseréljük ki a fecnit Hugh Bliss vackának falán a bevásárlólistára. Beszéljünk Timmy-vel, így megtudhatjuk Peepers igaz nevét.
Sybilnél beszéljünk vele, és nevének tudatában felfedhetjük igazi arcát.
Whizzer épp a két Stinky által akarja rávenni az emberiséget az első bűn elkövetésére (a jó és rossz tudásának almaleve :D ).
Nálunk van még a pokolból szerzett szakácskönyv ugye? Használjuk az idősebbik Stinky-n. Vhoa! Ez azért megint egy váratlan fordulat! A vén lókötő igazán eldönthetné mit akar... Kapjunk fel egy flaskát, és kínáljuk meg vele a legénybúcsú itókáját. Ezután essünk neki a csontfűrésszel a szörnynek, és magunkénak tudhatunk egy bordát, amire szükségünk lesz, ha viszont akarjuk látni Stinky-t (nem mintha szeretnénk, de most ez a cél). Dugjuk a tortába, egy pukkanás, és voila! Mindhárom kis nyomoronc letudva, jön a végső leszámolás!
Lőjünk bele a fagylaltos kocsi csengőjébe, erre SCP becsukja a könyvét, és feltépi az ajtót. Kapjunk fel egy gombóc fagyit, és dobjuk Mr. Spatula akváriumába a torta-minta, a kávé társaságában. Kapizsgáljuk? :) Kapjuk fel a gyertyát, szúrjuk a tortába, és küldjük meg vele a Poppers bandát.
Kész, vége, mindenki örül, boldog, elégedett :)
Így búcsúzóul csak annyit, hogy tessék végignézni az outro-t, és izgulva várni a következő évadot!
MAZENTOV!!!