A rejtvényekkel és némi túlélési mechanikákkal megtűzdelt, narratív kalandjáték október 17-én jelenik meg szinte az összes főbb platformra.

Bár a bohócokat vidám teremtéseknek ismerjük, a filmek, könyvek és játékok miatt ez a nézet alaposan kezd megkopni. Bármi is jön felénk, abban a bohóc mindig szörnyen depressziós, vagy rosszabb esetben abszolút elmebeteg. Nincs ez másként az argentin Indiesruption legújabb játékában, a Vlad Circus: Descend Into Madnessben sem.

1921-ben a szeretett Vlad Cirkusz pusztító tűzvész áldozatává vált, amely több száz ártatlan ember halálát okozta, és örök nyomot hagyott a túlélőkben. A tragédia miatt a cirkuszi társulat feloszlott, hogy aztán nyolc évvel később az eredeti vezetőjük titokzatos meghívására újra összeálljon...

A játékos feladata felfedezni a viktoriánus ihletésű Petrescu-kastély hátborzongató termeit Oliver Mills, ismertebb nevén „Lusta Ollie” bohóc személyében. A Pennhurst elmegyógyintézetben eltöltött több év nem bizonyult hatékonynak az emlékei helyreállításában, de a régi barátokkal és egy elveszett szerelemmel való újbóli kapcsolatfelvétel talán megteszi a hatását. Miközben Ollie-t felfedezi a sötét birtokot, nem is sejti, hogy milyen baljós titkok lapulnak az árnyékokban.

De a Vlad Circus nem egy szimpla point-and-click játék. A mi feladatunk lesz kezelni Ollie stresz szintjét is, valamint át kell segítenünk őt a rémisztő hallucinációin, miközben zavarba ejtő rejtvények tömkelege vár ránk. Némi harc is lesz a játékban, de választhatunk, hogy kiállunk-e a förtelmek ellen vagy elmenekülünk előlük. Legfőbb feladatunk a megkínzott emlékek visszaszerzése lesz, hogy kiderítsük annak a végzetes napnak a hátborzongató igazságát.

A Vlad Circus: Descend into Madness egy hátborzongatóan hangulatos környezetet házasít össze egy kísérteties, megidéző történetmeséléssel teli narratívával – mondta Diego Cánepa, az Indiesruption vezető dizájnere – Az Ollie traumája által kiváltott rémálmaitól elragadtatva és megzavarva a játékosok a végsőkig izgulni fognak.