A Tell Me Your Story című könnyed puzzle-játék áprilisban érkezik, a nyugis játékélményt ígérő mű pontos megjelenési dátumát egy új előzetes leplezte le. Ennek örömére a fejlesztők magukról is meséltek egy kicsit a rendszeresen közzétett fejlesztői naplóban.
A játék egy lengyel fejlesztőkből álló kis csapat gyermeke, akiknek közös szenvedélyük a hangulatos játékok és a történetmesélés. A minden korosztályt megcélzó alkotás amolyan interaktív lapozható könyv, ebből a stílusból fakadóan pedig egyedülálló és magával ragadó játékélményt kínál. A játék történetmesélésében fontos szerepet játszanak az emberi kapcsolatok, a kalandozás és az élet örömeinek másokkal való megosztása.
És akkor essék pár szó a játék mögött álló csapatról!
Inez „Neska” Górska-Brzezińska játéktervező és producer, akit a mindenki számára elérhető, jelentőségteljes játékok készítésének szenvedélye hajt, no meg egy csésze Earl Grey tea! Az indie-ként kezdett hölgy közel egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik játékfejlesztés terén, és komoly inspirációt jelent számára Roberta Williams munkássága, avagy fontos számára, hogy a játékok kulturális élmények legyenek, a szórakoztatáson túl pozitív értékeket is hordozzanak. Munka után pihenés gyanánt a nyolc pintyből álló seregét gondozza, esetleg új játékkoncepciókon dolgozik.
Kamila „KamFox” Osińska közel három éve dolgozik 2D-művészként, munkájában pedig azt szereti a legjobban, hogy formákkal és színekkel kelthet életre dolgokat, próbálva egyedi módon megragadni a lényegüket. Szívesen rajzol mindennapi tárgyakat, ételeket és állatokat. Kedvenc játékai az Outer Wilds és a The Witness.
Karolina „lirei” Wójt 2D-művész és animátor, aki karakteranimációra és illusztrációra specializálódott. Eredetileg tudományos karrierben gondolkodott, de aztán a rajzolás iránti szenvedélye felülírta minden elképzelését, az igazi örömöt pedig az animációval életre kelt szereplők jelentik számára, mint például a játék főszereplői: Rose mama, Amelia és Peanut. Alapvetően a kézzel rajzolt animálást részesíti előnyben, de nem veti meg az egyéb művészeti formátumok felfedezését sem. Szabadidejében szívesen űz egyéni sportokat, de tudományos tényekkel és bűnügyekkel is szívesen ismerkedik. Jelenlegi kedvenc játéka a Genshin Impact.
Paulina Czapla két és fél éve dolgozik Unity-fejlesztőként, de már korábban is érdeklődött a játékfejlesztés iránt. Imádja életre kelteni ötleteit és tökéletesíteni a megoldásokat. Legnagyobb elégedettséget számára a munkájának eredményének látványa szolgál. Legszívesebben 2D-s játékokon dolgozik, de nem fél új dolgokat sem kipróbálni. Szabadidejében szeret kutyázni, kirándulni és videójátékozni. Kedvenc műfaja a metroidvania, kedvenc játéka a Hollow Knight. De szereti az olyan nyílt világú játékokat is, mint a Zelda cagy a Spider-Man.
A Steamre és Nintendo Switch-re érkező játék április 26-án jelenik meg, utóbbi platformon 10,99 $-ba fog kerülni - vélhetőleg Steamen sem lesz ez másképp, ahol továbbra is elérhető a játék demója, ha valaki szeretné kipróbálni.