Az október végén megjelenő horror antológia legújabb epizódja tartalmazni fog néhány játékmechanikai változtatást az előző részhez képest.
Dan McDonald, a Supermassive Games egyik vezető producere, a hivatalos Playstation blogjában elárulta, hogy bár az első részt illetően fantasztikus visszajelzéseket kapnak a játékosoktól, szeretnék megmutatni, hogy igenis fontos számukra a játékosok véleménye és próbálnak lehetőleg mindenben a kedvükben járni.
Ezért a második részben, a visszajelzések alapján, szeretnének bevezetni néhány játékmechanikai változtatást. Ilyen lesz például a 360 fokos kamera, amely igaz hogy csak néhány helyszínen lesz elérhető, de ott majd a játékos szinte teljes szabadságot kap a helyszín feltérképezésére.
Új „környezetérzékeny” ikonok kerülnek a játékba, amiknek segítségével a játékos könnyebben felismeri az akadályokat, vagy a tárgyakat, amikre épp ránéz.
A Quick Time Eventek mostantól nem fognak csak úgy a semmiből előugrani, hanem az akció előtt egy figyelmeztető ikon fog megjelenni, ami elég időt nyújt majd a játékosnak ahhoz, hogy felkészüljön a QTE szakaszra.
Egy másik újdonság, az akciójelenetek során lesz megfigyelhető, amikor a játék ide-oda fog váltogatni a karakterek közözött, aminek hála az egyes jelenetek még pörgősebbé válnak.
Természetesen a játék többi részébe nem nagyon akartak belenyúlni, tehát megmarad a narratív történetmesélés és az interaktív film stílus, amelyben a döntéseink hatására maradnak élve vagy halnak meg a történet szereplői.
A játék egészen pontosan október 30-án érkezik PC-re és Playstation 4-re.