A nehézsége miatt rengeteg kritikát kapott kalandjátékba alapjaiban piszkáltak bele a készítők, hogy felhasználóbarátabb legyen.
A Pierre Feuille Studio játékára rengeteg panasz érkezett, hogy túl nehéz, egyrészt a szinte végtelen párbeszéd-összepárosítás miatt (kb. 12 000 hipotézist lehet felállítani), másrészt nem igazán segített a program terelgetni a jó megoldás felé, ha elakadtál. Ismertetőmben már kifejtettem, hogy szerintem is inkább volt frusztráló élmény.
Bár a készítők eleve nehéznek tervezték a programot - hogy olyan legyen, mint egy igazi nyomozás -, végül meghajoltak a visszajelzések előtt, és jelentősen átalakították a játékot.
Kialakítottak például egy tipprendszert, amelynek lényege, hogy a nyomozás során nyomokat gyűjtünk, ezek pedig beválthatók tippekre. A felállított hipotézisekre sem csak két reakció lesz - vagyis hogy helyes vagy helytelen -, lesz köztes reakció is, amennyiben közel jársz a megoldáshoz. De egyéb dolgokon is finomítottak, hogy kezelhetőbb legyen a játék.
A korábbi mentések elvileg kompatibilisek a változtatásokkal, úgyhogy emiatt nem kell aggódnia annak, aki már belevágott. További friss hír, hogy a játék immár Linuxon és Steam Deck-en is elindul.