1999. június 1. (25 éve 6 hónapja)
A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.
Megjelenési dátum: 1999. június 1. (25 éve 6 hónapja)
Játékmenet: Hagyományos kaland
Grafikai stílus: Renderelt hátterű
Nézet: 3D külső-nézetes
Irányítás: Point & click, Gamepad
Ankh-Morpork a sötétség által körülvett város, ahol a hideg Ankh folyó folyik, ahol mindig esik, és ahol a törpék és a trollok együtt léteznek a titkos társaságokkal, a vallási fanatikusokkal, a hülye rendőrkapitányokkal és a zongoristákkal. És itt él Lewton is, a keserűen szarkasztikus, éles szemű magánnyomozó, aki bizarrabbnál bizarrabb ügyekből próbál megélni. Egy nap felkéri őt egy titokzatos nő, névszerint Carlotta, hogy kerítse elő az elveszett szeretőjét. A sötét városon át vándorolva, bizonyítékokat gyűjtve, Lewtonnak meg kell oldania az ügyet, szembe kell néznie egy baljós összeesküvéssel, és ismét gyötrődnie kell a szerelem és a kétségbeesés között.
A Discworld Noir az egyik legjobban sikerült noir kalandjáték, aminek bár hatalmas kritikai sikere volt, anyagilag teljesen megbukott. A játék előrerenderelt 3D-s karaktereken keresztül mutatja be a történetet, amely az elején még humorral teli, de a végén már lovecraftiasan horroros beütésű lesz.
Magyarítás: A játékhoz egyelőre nem készült magyar fordítás.
Összes értékelése: 17
Szia! Nagyon örülünk, amiért úgy döntöttél, hogy értékelni fogod a játékot, mert ezzel is segíted az AG-t és a működését. Mielőtt azonban ezt megtehetnéd, be kell jelentkezned.
Kedvenc kalandjáték „emulátorunk” a napokban lett 19 éves, amit igen tisztességesen ünnepeltek meg a fejlesztők. Összeolvasztják ugyanis egy al-projektjükkel, a...
A Time Extensionnek adott friss interjúban Gregg Barnett, a '90-es évek klasszikus Discworld point-and-click kalandjátékainak tervezője elárulta, hogy a játékok...
Megérkezett júniusi adásunk a ‘90-es években megjelent Korongvilág-adaptációkról, vagyis a Perfect Entertainment három Discworld kalandjátékáról.
Ha hó eleje, akkor szokásos rovatunk az elmúlt hónap (nem kizárólag) játékos élményeiről.
A nevem Lewton. Magánnyomozó vagyok. Nem is tudom pontosan mikor jutott az eszembe az az ötlet, valószínűleg egy unalmas éjszakán, hogy jó volna egy irodát nyit...
Még nincs is hónap vége, de már itt vagyunk! Mivel még két adást tervezünk az idei évre, kicsit előbb hoztuk a friss hallgatnivalót.