1999. június 1. (25 éve 5 hónapja)
A játék követésével sosem maradsz le a játékhoz kapcsolódó legfrissebb hírekről, mivel emailben vagy itt az oldalon értesítőt küldünk neked róla. Ha nem szeretnél emailt kapni, akkor ezt a profilod beállításaiban tudod módosítani.
Megjelenési dátum: 1999. június 1. (25 éve 5 hónapja)
Játékmenet: Hagyományos kaland
Grafikai stílus: Renderelt hátterű
Nézet: 3D külső-nézetes
Irányítás: Point & click, Gamepad
Ankh-Morpork a sötétség által körülvett város, ahol a hideg Ankh folyó folyik, ahol mindig esik, és ahol a törpék és a trollok együtt léteznek a titkos társaságokkal, a vallási fanatikusokkal, a hülye rendőrkapitányokkal és a zongoristákkal. És itt él Lewton is, a keserűen szarkasztikus, éles szemű magánnyomozó, aki bizarrabbnál bizarrabb ügyekből próbál megélni. Egy nap felkéri őt egy titokzatos nő, névszerint Carlotta, hogy kerítse elő az elveszett szeretőjét. A sötét városon át vándorolva, bizonyítékokat gyűjtve, Lewtonnak meg kell oldania az ügyet, szembe kell néznie egy baljós összeesküvéssel, és ismét gyötrődnie kell a szerelem és a kétségbeesés között.
A Discworld Noir az egyik legjobban sikerült noir kalandjáték, aminek bár hatalmas kritikai sikere volt, anyagilag teljesen megbukott. A játék előrerenderelt 3D-s karaktereken keresztül mutatja be a történetet, amely az elején még humorral teli, de a végén már lovecraftiasan horroros beütésű lesz.
Magyarítás: A játékhoz egyelőre nem készült magyar fordítás.
Az AG.hu-val azt szeretnénk elérni, hogy a lehető legpontosabban ábrázoljuk az itt található játékok minőségét. Ehhez azonban a TE segítségedre is szükségünk van. Ha van kedved, akkor itt értékelheted (véleményezheted) a játékot. Ezáltal az értékelésed bekerül a többi felhasználó által beküldöttek közé, amikből átlagot vonunk és így pontosabb képet kapunk a játék minőségéről.
Szia! Nagyon örülünk, amiért úgy döntöttél, hogy értékelni fogod a játékot, mert ezzel is segíted az AG-t és a működését. Mielőtt azonban ezt megtehetnéd, be kell jelentkezned.
Kedvenc kalandjáték „emulátorunk” a napokban lett 19 éves, amit igen tisztességesen ünnepeltek meg a fejlesztők. Összeolvasztják ugyanis egy al-projektjükkel, a...
A Time Extensionnek adott friss interjúban Gregg Barnett, a '90-es évek klasszikus Discworld point-and-click kalandjátékainak tervezője elárulta, hogy a játékok...
Megérkezett júniusi adásunk a ‘90-es években megjelent Korongvilág-adaptációkról, vagyis a Perfect Entertainment három Discworld kalandjátékáról.
Ha hó eleje, akkor szokásos rovatunk az elmúlt hónap (nem kizárólag) játékos élményeiről.