
Van 5 perced? #1


Legújabb rovatunk első részét láthatjátok, amelyben mindig valami rövid, frappáns és érdekes dologról számolunk be nektek. Kezdjük rögtön a Blade Runner 2049-cel.
Sokat lehet elmélkedni azon, hogy a Blade Runner folytatása milyen film lett, de, hogy a végletekig kidolgozott vizualitás és csodálatos fényképezés jellemzi, arról szerintem felesleges vitát nyitni. Ha érdekel, hogy a filmben lévő lenyűgöző városképet hogyan hozták tető alá a készítők akkor most a Weta Workshop rövid videójából minden felmerülő kérdésedre meg fogod kapni a választ. Amelyek egyébként sokkal földhözragadtabbak mint amire először számítana az ember:
- a számítógépben megtervezett modelleket 3D nyomtatással készítették el kis méretben, maximum emberi nagyságban
- a legapróbb részletekig törekedtek a hitelességre, minden porszemcse és szoba szeglete ki van dolgozva
- egészen a madártávlatban látható monumentálisnak tűnő futurisztikus épületekig
- amelyeket rengeteg CG utómunkával szépítettek meg
- és használtak tolómérőt is, mert tolómérő nélkül nincs épület, se romhalmaz a Blade Runner 2049-ben
A Blade Runner című játékot a Westwood Studios fejlesztőcsapat készítette, és a Virgin Interactive Entertainment kiadó adta ki.
Ha további infót, leírást, képeket, vagy videót keresel a játékról, akkor irány a Blade Runner adatlapja.
Hozzászólások
Csak regisztrált felhasználók tudnak hozzászólni.
A Blade Runner című játékot a Westwood Studios fejlesztőcsapat készítette, és a Virgin Interactive Entertainment kiadó adta ki.
Ha további infót, leírást, képeket, vagy videót keresel a játékról, akkor irány a Blade Runner adatlapja.
Én eddig abban a hitben éltem, hogy ma már minden mesterséges, CGI-jal készül. Jó látni, hogy ilyen alapossággal dolgoztak.
Igen, szerencsére Villeneuve ebből a szempontból Nolanre hasonlít, szereti megépíttetni a dolgokat, hogy minél hitelesebb lehessen a látványvilág.